söndag 19 september 2021

 Tangohelg med Gunilla Rydén

23-24 oktober 2021

Gonäs Folkets Hus, Ludvika

En tangohelg med musiktolkning som ledstjärna. Vad ska jag lyssna efter och hur kan mina

rörelser visa vad jag hör? Vilket ansvar för musiktolkning kan föraren respektive följaren ta och vad

innebär det för kommunikationen i paret. Även i Milonga- och Valslektionerna influeras vi av

musiken och låter den speglas i vår dans.

Alla workshops passar dig som redan dansar tango och har dansat regelbundet i minst ett år.

Lördag 23 oktober 2021

10-11:30 ws A1: Musiktolkning. Fokus på rytmisk tango. (dubbelpass ihop med ws A2)

12-13:30 ws B: Milonga

19:00 Middag, medtag egen dryck, kaffe/te och kaka ingår

20:30 - 23:30 Milonga

sö 24/10

10:30 - 12:00 ws A2: Musiktolkning. Fokus på lyrisk tango. (dubbelpass ihop med ws A1)

12:30 - 14:00 ws C: Vals

Allmän information

Priser:

ws A dubbelpass 350 kr / person,

ws B och C 200 kr / person / ws

Middagsbuffé, kaffe/te och kaka 200 kr, medtag egen dryck

Milongan ingår om du går minst en workshop, annars 50 kr entré.

Anmälan öppnar sö 19 sept 2020, max 10 par per workshop

Anmälan med mail senast fredag 15 okt 2021 till tango.corrientes.ludvika@gmail.com

Workshop genomförs med jämna par och max 10 par. Det är säkrast att anmäla sig i par, en

anmälan per person. Singelanmälda kommer med i mån av plats. Vid tiden för arrangemanget

kommer vi att följa Folkhälsomyndighetens rekommendationer. Några dagar efter din anmälan får

du betalningsinformation, bekräftelse skickas efter mottagen betalning.

Anmäl dig så här: kopiera nedanstående, klistra in i ditt anmälningsmail och fyll i alla raderna.

namn

adress

telefonnummer

mailadress

jag anmäler mig i par med (namn)

jag vill gå på följande ws

jag vill gå på Milongan (danskvällen)

jag vill boka vegetarisk buffé

jag vill boka traditionell buffé

jag önskar speciell mat pga allergi

Om du kommer från annan ort kan vi i föreningen försöka hjälpa till med övernattning om du vill.

Meddela i så fall detta önskemål så ska vi se vad vi kan göra.

Om du har några som helst frågor så är det bara att maila till tango.corrientes.ludvika@gmail.com

Hitta till Gonäs Folkets Hus, Halvarsvägen 2, Ludvika

https://goo.gl/maps/pHeAHS5H8AaQN4L46